onsdag 28 april 2010

DET ÄR MITT EGET VAL!

Okej, jag erkänner. Jag fuskade lite idag. Frestelsen blev för stor, så lite choklad "råkade" slinka ner. Jag kunde ha klarat mig, men jag tyckte att jag förtjänade det!

Jag och några andra jobbade i fähuset idag. Vi skrapade, målade, fixade fönster osv. Det börjar snart bli klart där, SÅ stor skillnad från hur det såg ut före! Det kommer att bli riktigt bra alltså! :)

Kan inte folk förstå att det är MITT val att jag vill gå ner i vikt? Vem vill INTE känna sig snygg liksom? Det är min kropp, och jag bestämmer själv! Klart att det finns viktigare saker att tänka på, men betyder det då att jag inte får ta hand om mig själv? Jag förstår mig inte på vissa människor, så fort dom läser om att nån har börjat äta hälsosamt eller börjat träna, så måste dom skrika ut en massa skit & elaka åsikter! Det är min kropp, mitt liv och MITT EGET VAL!

(Bild från förra sommarn.)

2 kommentarer: