lördag 24 april 2010

KONSERT

Hallå! Jag är tillbaka i Sandsund hos älskling nu. Det blev inget däckbyte idag, det var för kallt + att pappa var så trött, och han har ju ännu fähuset som väntar ikväll. Jag lekte istället en stund med mina småsyskon. Vi busade med Alecia och tog lite kort. Ska kolla genom bilderna, så laddar jag kanske upp några om dom blev bra.

Jag testade även en ny funktion på kameran, och fångade denna vackra blombukett på bild:

Ganska nöjd med skärpan, med tanke på att det inte ens är en systemkamera, utan en digitalkamera, som jag äger.

Jag och svärmor ska på konsert till kyrkan ikväll. Det är en man som blev offer för misshandel då han var liten, som nu håller en konsert för att understöda undersökningen av just sådana fall. Jag känner att jag vill åka dit och sätta några slantar i kollekten, för om det är något jag verkligen hatar, så är det barnmisshandel.

Efter konserten så ska jag och älskling kanske träffa våra närmsta vänner och ha filmkväll. Men inget är bestämt än.

Hoppas ni får en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar