lördag 1 maj 2010

..VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE

Som jag lovade, så ska ni få se vad jag fyndade på loppis igår. Allt är ursprungligen från Nelly, och allt var oanvänt/nytt. Jag skriver ut både det ursprungliga priset samt vad jag köpte det för. Okey, here we go:

Denna söta top/klänning kostar 22,50 på Nelly, och jag köpte den i grått för 9 euro på loppis.
 

Den här kostar 39,90 på Nelly. Jag köpte den för 9 euro på loppis.

Denna kostar 27,90 på Nelly. Jag köpte den i vitt för 9 euro på loppis.

Jag köpte även ett par svarta leggings med nit-dekorationer för 8 euro, som kostar runt 25 euro på Nelly, och en svart t-shirt för 7 euro som kostar runt 20 euro på Nelly. (Hittade inga bilder på dessa.)
Så jag sparade alltså nästan 100 euro, till skillnad från om jag skulle ha köpt allt till originalpris! Ibland kan man faktiskt göra otroliga fynd!

Jag hittade även denna:

..Men Roy lyckades övertala mig att inte köpa den, även fast den satt som en smäck och jag tycker att den är supersnygg! Den kostade 12 euro på loppis, priset på Nelly ligger på 27,90. Lite besviken är jag att jag inte köpte den, men jag kanske inte hade haft så stor nytta av den i alla fall..

Nåja, nöjd med mina inköp är jag! Ikväll blir det utgång, och jag tror att jag kommer att ha på mig nån av dom två första klänningarna. Annars blir det en annan snygging som jag handlade från Nelly på VIP-rean. Ni får se outfit-bilder sen då jag bestämt mig!

2 kommentarer:

  1. Nice! Vilket loppis går du till där man kan göra sånadär fynd? :O

    SvaraRadera
  2. Sv; Aha, borde kanske spana in stället nån dag! :)

    SvaraRadera