tisdag 15 juni 2010

SE MEN INTE RÖRA

Fint från H&M:

Pyjamasen är ju för söt, eller hur?!

4 kommentarer:

  1. pyjamasen är jätte bekväm också. :) Me like iallafall :D

    SvaraRadera
  2. Oj vad bra! Jag har klickat hem den nu :D

    SvaraRadera
  3. lördag 27 februari 2010
    ALDRIG MER!
    Jag tänker aldrig mer handla på H&M! Jag har rensat min shoppingbag, jag köper mina sommarkläder nån annanstans ifrån istället! Tänk att folk måste slava för en usel lön, o sen sätta livet till pga deras dåliga säkerhet! Man blir ju förbannad!
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6688781.ab
    Upplagd av Sara kl. 21.58

    SvaraRadera
  4. Svar till anonym: -Jag var upprörd och arg då jag skrev detta, så jag kanske överdrev lite. Men jag har blivit väldigt noga med att kolla upp var produkten är tillverkad innan jag handlar. Om den är tillverkad i Europa så tycker jag att det är OK att handla på H&M, och jag undviker så långt det går att köpa nåt som är tillverkat i t.ex. Bangladesh eller Kina. Dock så har H&M aldrig utskrivet på sin webbshop var nånting är tillverkat, så det har ju hänt nån gång att jag klickat hem nånting därifrån även om jag varit osäker på var det kommer ifrån.

    Och som sagt, jag var väldigt upprörd då jag skrev inlägget den 27.2, så ni behöver ju inte ta allting bokstavligt.. Men jag försöker faktiskt så gott det går att kolla upp var nånting är gjort innan jag handlar. I butiken är det ju lätt, där står det ju på varje plagg.

    SvaraRadera