onsdag 14 september 2011

Ingen träning

Det blir ingen träning ikväll för min del, o jag är så arg för att jag måste va sjuk nu då jag äntligen hittat en träningsform som jag gillar, o jag skulle verkligen inte vilja missa domhär träningarna! Speciellt inte med tanke på att jag missar nästa veckas också, eftersom jag jobbar kvällsskifte då hela veckan. Men men, sånt e livet! 
 
Jag kom just hem från jobbet, o den här dan har varit nästintill olidlig! Mest pga. min jobbiga hosta, men också för att jag varit så trött och tydligen haft stegring. Jag ska vila ikväll, så får vi se hur det känns imorgon.
 
Jag har i alla fall ett par saker att se framemot; På fredan kommer lönen, och då ska jag och ett par arbetskompisar beställa hem lite grejer från Victoria's Secret. Det är nästan ett år sen jag beställde därifrån sist, och jag har knappt använt nå andra bh;ar sen dess. Jag bor i dom som jag köpte då! Haha.. Men nu ska jag beställa hem ännu ett par stycken, och lite annat smått & gott.
 
Och till helgen ska jag och några andra tjejer kanske iväg på en spännande grej, som änsålänge är topphemlig, haha ;) Det är andra gången för mig, men första gången för dom andra. Nu blev ni nyfikna va? :D 
   
Nu ska jag kolla genom Victoria's Secret's hemsida än en gång, och försöka bestämma mig för vad jag ska klicka hem.
 

7 kommentarer:

  1. får man vara med på beställningen? ifall ja hinner kolla igenom imorgon o hittar nåt jag verkligen måst ha :D

    SvaraRadera
  2. Ska ni tatuera er kanske? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja sku å gärna vara me å betäll en sak om ja får? :)

    SvaraRadera
  4. Jennifer} Jo absolut! Kontakta mig på Facebook! :)

    SvaraRadera
  5. Ne, vi va no betydlit minder folk ida, bara sex nybörjare plus demdi me dräkte tå som va fleir än förra gangon :P

    SvaraRadera
  6. tydligen haft stegring? :)

    SvaraRadera
  7. Anonym} Ja, alltså lite feber.. :)

    SvaraRadera