tisdag 6 september 2011

Svar på några kommentarer

"Köpte du något för egna pengar eller snyltade du bara på andra? :)"
Haha, skämtar du? :D Det var ju inte precis så att jag tvingade svärmor att köpa örhängena, och Roy att köpa tröjan.. Det var ju deras förslag, jag skulle aldrig tigga nånting av nån! Och jo, jag köpte nog lite grejer åt mig själv också, men mest åt andra! Jag älskar att ge presenter.
   

"du gumman, skojar du med oss eller är det bara jag som är tantig och inte föstår mej på dagens mode...Men är inte det där pannabandet ett sånt där man använder istället för mössa när det är kallt ute?"
Ja, är du tantig? Jag vet faktiskt inte, men jag skiter väl i om det är mode eller inte, jag använder det för att jag tycker att det är snyggt :) O dessutom är det en tunnare modell, alltså inte ett såntdär svettigt tjockt pannband som man använder då det är -30 ute. 
   
"Var inte hela Roys familj med på kryssningen, i så fall vart lämnade resten (som inte syns på bilderna)? För det finns väl fler i deras familj, eller? :)"
Nej, hela Roys familj var inte med. Dom hade nyligen varit på en kryssning, så nu ville dom stanna hemma.
 

7 kommentarer:

  1. Ta inte pannbandsgrejen som nån förolämpning! Lät så fult nu när jag läste vad jag skrivit. Var nog meningen som ett skämt bara. Jag är smått tantig och hänger inte med i modet så därför är det troligen bara jag som tycker det är knasigt :) Fast du har så rätt, inte behöver det ju vara mode för att man ska klä sej på ett visst sätt.

    h. Tanten

    SvaraRadera
  2. Tanten} Haha, det är lugnt ;)

    SvaraRadera
  3. Du var en gång sur på folk som bara utnyttjade dig och som aldrig gav något tillbaks. Nu undrar jag vad du återgäldade din svärmor med när hon bjöd med dig på kryssning samt att du fick örhängena?

    Jag är bara nyfiken när du sa att du alltid återgäldar. :)

    SvaraRadera
  4. alltså va folk ork tjat om allt? :S

    SvaraRadera
  5. Sara, vet du någon bra frisörsalong i vasa? helst svenskspråkiga frisörer..o int så jättedyr? :)

    //bloggläsare

    SvaraRadera
  6. Anonym1} Inte för att det angår nån annan, men jag hjälper t.ex. till en del där hemma hos Roys familj osv.

    Anonym2} Jag har typ ingen erfarenhet alls av frisörer här i Vasa, men jag var faktiskt till frissan som finns i Stenhaga vid Citymarket i våras, o dom var ganska billiga, och tvåspråkiga :)

    SvaraRadera
  7. Jag är inte stressad. Jag kände mig bara väldigt väldigt avvisad när alla andras kommentarer publicerades och fick svar, medan mina var spårlöst försvunna. Dessutom kom min kommentar fram mycket senare än de andra.

    Tack för svaret. :)

    SvaraRadera