onsdag 14 september 2011

Som en täppt kärring

Åååhh, min besöksräknare pajade igen!! Så nu har jag en ny, som för tillfället visar helt fel, men den får duga tills vidare.. Den ligger långt ner på min blogg tills jag fixat den så att den stämmer bättre, men det hinner jag inte med nu.

Jag hostar och flåsar som en täppt kärring idag, jag hoppas att det släpper under dagen, eftersom jag helst inte vill missa träningarna ikväll... (Jag blir alltid sjuk då jag börjat träna!!)

Nå, nu ska jag försöka bli klar med frukosten, och sen göra mig klar för att åka iväg till jobbet...

Vi hörs troligen först efter jobbet, så ni ska ha det så bra tills dess 

1 kommentar:

  1. Orsaken till att du blir sjuk, kanske e för att immunförsvaret e lägre när man tränar, eftersom kroppen återhämtar sig, så kanske man skall börja träna i smådoser??
    Bara en tanke jag had.
    /Träningsfreaket

    SvaraRadera