tisdag 13 september 2011

Regn & rusk

Nu har jag fört Alecia till Kovjoki, och kom just tillbaks till Vasa.
Usch vilket väder det är! Det är så tungt att köra då det är mörkt och regnigt. Men det gick bra, och nu ska jag snart gå och lägga mig.
 
Ni undrar säkert varför jag inte fotograferat massor och slängt upp nya bilder åt er, men jag har ännu inte kunnat fotografera med systemkameran, eftersom jag inte alls tänkte på att jag skulle ha behövt köpa ett minneskort samtidigt. Men det ska jag göra nån dag då jag hinner, så kan jag börja fotografera!! :)
 
Imorgon jobbar jag från 7-15 igen, och sen har jag Kung Fu-träningar från 18-19:30. Fun fun :) Sarah är ju med också, vilket gör allt ännu roligare!
 
Nu ska jag äta nåt så att jag kan ta min medicin, läsa snabbt genom några bloggar, och sen kryper jag ner under täcket! Godnatt ♥ 
  
  
Såhär ser det ut på våra träningar då, nästan ;) 

1 kommentar: