tisdag 13 september 2011

Full rulle

Idag jobbar jag från 7-15, och ikväll far jag hem till "mommos" med Alecia. Mina småsyskon ska ha en djurdag i skolan på torsdag, så då ska dom ta med henne ett par timmar dit ;) 
Jag hade tänkt fara imorgon, men eftersom jag har Kung Fu-träningar då (som jag iiiiinte vill missa!) så far jag hem med henne redan ikväll. Så nu får Alecia och Nelly klara sig utan varandra några dagar.. Men det ska nog inte bli nåt problem :) 

    
Jag är så himla trött och förkyld idag (och sjuk i kroppen från träningarna), men jag ska kämpa mig genom den här dan ändå!! Skam den som ger sig. 
  
Alecias gosiga fötter ♥  

2 kommentarer:

  1. jag vet att du vet men vill ändå påminna: Träna INTE om du är sjuk! Jag kämpade på o var "duktig", blev sen sjuk på riktigt! Inte värt det! Bättre att vila för mycket istället!

    SvaraRadera
  2. Om du är förkyld när du ska träna också ska du nog inte gå..

    SvaraRadera