torsdag 24 juni 2010

SOL SOL SOL

Jag sitter ute i trädgården i det underbara vädret med datorn och tänkte skriva ett litet inlägg.
Jag stannade hemma från jobbet idag. I morse då jag vaknade så kunde jag knappt stå på mina ben, så yr & slut var jag. Dessutom har jag börjat hosta mer igen, o näsan är fortfarande täppt. Så jag kände att jag verkligen inte orkar jobba idag. Så nu ska jag bara ta det lugnt så att jag orkar jobba imorgon då det kommer att vara värsta rusningen.

Roy kommer kanske hit efter jobbet idag, så ska vi plasta lite balar o sånt.

Jag, Maria & Heidi var ut på promenad med Pricken (min hund) & Alecia, o så kom Elvis springande efter oss, men mamma hann stoppa honom, haha. O nu ligger han o sover här i gräset, så söt ;}

Jag har lite bilder som ska laddas upp hit, men eftersom det är så ljust då jag sitter ute med datorn, så ser jag inte exakt hur bilderna ser ut, så jag törs inte ladda upp nåt innan jag gått in. ^^

Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar