måndag 26 juli 2010

ANTINGEN ELLER

Pamela gjorde en lista åt mig som jag ska svara på:

Ringa/SMS:a, förklaring: Jag älskar att få gulliga sms! Jag har under flera års tid skrivit upp sms i häften innan jag raderat dom från mobilen, som jag vill läsa då jag blir äldre :) Bl.a. från då jag & älskling nyss blivit tillsammans, från min sjukhus-tid & från militär-tiden. Fick höra så mycket fint som jag aldrig vill glömma <3
Godis/Snabbmat, förklaring: När är jag inte godissugen?! Godis lugnar nerverna! ;)
Utsläppt hår/Uppsatt hår, förklaring: Pga att jag hatar mitt hår just nu, så föredrar jag att ha det uppsatt. Men annars gillar jag långt utsläppt hår bäst!
Film/TV-serier, förklaring: Jag älskar TV-serier! Nu till hösten börjar alla bra program & serier på TV:n igen :D
Sova på rygg/Sova på mage, förklaring: Så skönt & avslappnande!
Äpple/Päron, förklaring: Päron är bara sliskiga ;)
Drinkar/Shottar, förklaring: Älskar goda drinkar & pätkis-shottar!
Bilder i fotoalbum/Bilder i datorn, förklaring: Finns det nåt värre än då man har alla sina bilder på datorn o så pajar den?! Om man inte varit smart & fört över dem till t.ex en extern då också, men.. Fotoalbum är gulligt & mer personligt än att bara ha intryckt alla bilder i mappar i datorn!
Lägenhet/Egnahemshus, förklaring: Då har man allt för sig själv, så att säga. Egen trädgård & allt.
Vanlig tandborste/Eltandborste, förklaring: Eltandborstar kittlar & är obehagliga, haha.
Skor/Handväskor, förklaring: Ett par snygga skor kan göra en hel outfit.
Regn/Snö, förklaring: Det finns inget mysigare än då man ser dom första snöflingorna dala mot marken!
Mjölk/Vatten, förklaring: Jag får dålig andedräkt av mjölk, haha. Nej men jag älskar iskallt vatten!
Julafton/Din födelsedag, förklaring: Kan inte välja, båda är uppskattat! :)

Gör fler listor åt mig här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar