fredag 30 juli 2010

ANTINGEN ELLER

Emmi gjorde den här åt mig:

Leggins/Jeans, förklaring: Tjocka leggings med nitar, skinndetaljer eller dragkedjor är såå snygga o dessutom sköna! Men kom ihåg: Leggings are not pants, so cover your ass!
Cykel/Bil, förklaring: Man kan ta sig vart som helst med bil, o så slipper man att frysa om vintrarna!
Stor familj/Liten familj, förklaring: Eftersom jag är uppväxt i en stor familj så väljer jag det, men i framtiden vill jag själv ha en liten familj.
Mysig hemmakväll/Krogkväll, förklaring: Jag sitter hellre hemma framför en bra film med bra sällskap o en massa godis, än ränner runt på krogen.
Potatis/Pasta, förklaring: Jag gillar inte potatis!
Blåa ögon/Bruna ögon, förklaring: Jag tycker att blåa ögon är finast!
Gammalt renoverat hus/Nybyggt hus, förklaring: Gamla, renoverade hus är hur charmiga som helst, men jag vill själv ha ett nybyggt hus där jag själv får vara med o planera allt från början.
Sommar/Vinter, förklaring: Ja, av nån konstig anledning har jag alltid gillat vintern bäst.
Salt/Sött, förklaring: Svårt val, det beror på vad det gäller! Men t.ex. om jag ska välja mellan smörgåstårta (salt) o gräddtårta (sött) så tar jag utan tvekan smörgåstårtan!
Film hemma/Bio, förklaring: En bra film på bio med bra sällskap & en stor popcorn & cola slår allt!
Armband/Halsband, förklaring: Jag använder nästan alltid armband, men halsbandet brukar ofta glömmas bort, tyvärr.

1 kommentar:

  1. "leggings are not pants, so cover your ass!"
    hedeen båodar va sjölvklar sak fö allihåop men icke :)

    SvaraRadera