söndag 25 juli 2010

DAGENS OUTFIT


..Inget speciellt alls. Den aprikos-färgade toppen köpte jag på Code igår, bältet är från Gina Tricot, kjolen från H&M för några år sen, o den vita tröjan som jag håller i handen på andra bilden är ny och kommer från Wautsi.

Jag hade utsläppt håret idag, på bilderna ser det hemskt ut!! Det var bättre på riktigt, annars hade jag aldrig haft det så. Dessutom ser jag ut som ett fetto... Suck.

Jag bara klagar & gnäller idag, jag ber om ursäkt för det. Men såna dagar har alla ibland. O det är bättre att få ut det på nåt sätt än att hålla allt inom sig.
Det
 mår ingen bra av!

Nej fy, nu ska sminket bort o så ska jag S-O-V-A! Det ska bli så skönt!
Jag jobbar 9-14.30 imorgon.

Sov gott alla! Pusi puss.

(O glöm inte att göra lite roliga antingen eller-listor åt mig. Jag älskar att svara på dem!
{länk})

2 kommentarer: