torsdag 22 juli 2010

JAG KÄNNER MIG LURAD

Jag gjorde en beställning hos Missselfridge för 1½ vecka sen, o jag betalade med kort, så dom fick pengarna direkt. O än har jag inte fått nåt paket. O jag fick inte ens nån orderbekräftelse från dom, så jag har inte ens fått nåt ordernummer som behövs om man ska kontakta dom. Men pengarna, ja dom drogs från kontot direkt!
Jag har skickat ett mejl åt dom, men eftersom jag inte har nåt ordernummer så lär dom nog inte svara....

Nån som varit med om nåt liknande? Vad ska jag göra?

=(

6 kommentarer:

  1. Jep. ja skick mejl åt döm.. ti svara int na på flejr dag så ja skicka mejl ti konsumentombudsmannen.. men ti svara int helde.. men tisist svara hete firmå å sa et he måst va fö et ja int had fe tibaks ti hövåsidå baket ja had bitala.. (fast he far he automatiskt men he va vel na fejl på nete ele na..) så di skicka penga tibaks fö ja ångra köpe å. Men tå burja di jevlas tå konsumentombudsmannen tå entligen hört ov se.. burja sej et ja had na skicka tibaks na å int had alt me osv. fast he fick di no ta tibaks !
    men iaf så skick ele ring tij å sej hu he er.. :) svarar int na så ere ti ta kontakt me konsumentombudsmannen !

    SvaraRadera
  2. Okej, tack! Men fick du na ordernummer?

    SvaraRadera
  3. Nee ja sa va ja had bisteltt å va ja bitala.. Di sijr ju från kontto sett va di ha fåått in :) ba dy mins va dy bistelt så får dy sekert e no :)

    SvaraRadera
  4. Okej bra! Tusen tack för hjälpen, ja ska ring åt dem imoron!! :)

    SvaraRadera
  5. ingenting :) vil hjelp till.. :) he e int så enkelt altjemt me netbutikre :(

    SvaraRadera