fredag 23 juli 2010

ANTINGEN ELLER

Stan/landet, förklaring: Jag trivs bäst på landet. Har alltid gjort, kommer alltid att göra! Dock har jag en liten dröm om att en gång få bo i en storstad bara för att få känna på hur det känns.
Pengar/lycka, förklaring: Om man är olycklig så spelar det ingen roll fastän man har hur mycket pengar som helst! Lycka går ej att köpas för pengar, som man säger!
Netti/Melody, förklaring: Jag har alltid ogillat Melody. Det är för trångt & stökigt, o alltid för mycket folk. Netti är mysigare & charmigare.
Film/tv-serie, förklaring: Jag älskar att följa med serier på tv:n! Alltid lika spännande då man oftast måste vänta en vecka till nästa avsnitt. Jag är alltid lika glad om hösten då alla bra serier sätter igång igen efter sommarn! =)
Höst/vår, förklaring: Jag tycker att det är mysigt med höst! Våren är bara slaskig & tråkig.
Vasa/Kovjoki, förklaring: Jag föredrar lugnet här ute på landet. Men visst, jag trivs bra i Vasa också. Ännu bättre lär det bli då jag flyttar ihop med Roy =)
Deckare/komedi, förklaring: Jag älskar spänning!
Snygg/snäll, förklaring: Utsidan är viktig för första intrycket, men det är insidan som räknas i slutändan! Han må vara hur snygg som helst, men om han är helt rutten inuti så är han inte värd att satsa på!
Armand/armbandsur, förklaring: Ett stort armbandsur står högt upp på min önskelista! Såå hett!
Havet/sjön, förklaring: Oj hjälp, jag är ingen "sjö-människa"! Trivs inte ute på vatten. Men sjön känns säkrare än havet.

Tack till anonym som gjorde denna lista åt mig!
Fortsätt gör sånahär åt mig ->här! Thanks babes! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar