torsdag 8 juli 2010

SVAR PÅ KOMMENTAR + DAGENS OUTFIT





Anonymous wrote...
"Varför har du alltid vinter skor dig på sommaren, det är ju nästan 30 grader där ute, du måste ju svettas rejält om dina fötter! fast du får ju själv välja vad du har men det är dessutom snyggare med sommarskor!"

Ja-a du.. Orsaken till att jag "alltid" har "vinterskor" på mig, är för det första för att jag inte ännu efter min stroke kan gå med klackskor som antingen har smal klack eller som är utan häl-rem eller som har dåligt stöd. Så då återstår det ju nästan bara "vinterskor", som du har valt att kalla det, med bred, stadig klack och platta sandaler som jag också använder!! Det varierar från dag till dag om jag väljer skor med klack ("vinterskor") eller om det blir sandaler.


Jag idag efter 3 timmar på stranden. Jag har verkligen svårt för att bli brun, som ni ser! Men färgen kommer kanske fram lite bättre nästa dag har jag hört.. Stämmer det?

(Håret ser ju orange ut på bilden, suck!!)

2 kommentarer:

  1. Klaga inte! Du är bra just precis som du är! Vissa är bruna, vissa är vita, men alla lika snygga ändå! Ha det bra! :)

    SvaraRadera