måndag 19 juli 2010

TRÖTT & HÄNGIG

Usch ja, gårdagen vill jag helst glömma! Jag hade konstiga domningar i vänster arm & hand hela dan. O sen mot kvällen så började jag må riktigt konstigt. Jag & Roy var ute o rullade med Jenny & Conny, och plötsligt kändes det som att jag inte kunde kontrollera kroppen på nåt vis.. Weird.. O så tappade jag alla krafter och orkade knappt rulla tillbaka, hängde ständigt efter dom andra. Sen, då vi kom tillbaka till Roys, så började jag känna mig jättesvag & yr på nåt vis. Och domningarna fortsatte... Jag mådde verkligen jättedåligt, och var skitskraj!! Jag trodde seriöst ett tag där att jag skulle få en stroke igen. Jag bara grät & hade ångest hela kvällen. Roy var världens gulligaste och tröstade mig och var allmänt snäll mot mig hela kvällen <3

Idag har jag jobbat från 9-14.30, och jag har inte varit värst pigg kan jag säga! Det har gått hyfsat ändå, men jag har kanske inte orkat vara lika glad som vanligt... Men jag försökte mitt bästa i alla fall, och det är huvudsaken!

Nu sitter jag och pustar ur med Marabou polka & MER hallon-svartvinbär. Jag ska ta en huvudvärkstablett, ge mat åt Alecia, fräscha upp mig lite, byta kläder, äta nåt, o kanske åka iväg till älsklings jobb.

Jag har varit usel på att ta kort den senaste tiden, så jag har knappt några bilder att visa er, men här är en outfit som jag hade för några dagar sen:




Jag ska skärpa mig o börja ta mer bilder! Imorgon är jag ledig, så då har jag inget att skylla på att jag inte skulle orka eller ha tid.. =)
Ikväll ska jag bara försöka vila & ta det lugnt, men imorgon tänker jag träna & försöka göra nåt vettigt av min lediga dag!

Vi hörs senare! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar