lördag 28 augusti 2010

DAGENS PLANER

En trevlig gårkväll/natt hade jag, trots att Jenny & jag somnade. Men vi var alla trötta efter att vi flyttat en massa saker hit till Vasa osv.

Nu har jag dragit mig upp ur sängen o tagit en morgondusch, välbehövligt. Ska göra lite frukost åt mig & gubben o därmed försöka få upp honom ur sängen. Sen då vi är redo far vi in till stan, vi ska bl.a. till Jennys & Connys o inspektera deras lägenhet, o så blir det cykeljakt på loppis & jakten på de perfekta jeansen åt Roy i stan!

Ja, det är dagens planer än så länge! Jag har en känsla av att Roy inte kommer att vara speciellt glad efter allt springande i stan, för jag har en tendens att "fastna" i butikerna då jag hittar nåt intressant. Men vi får se hur det går! Förhoppningsvis blir han nöjd med sin present i alla fall! =)

Jag ska även försöka vara lite flitigare med kameran idag också, så kanske jag kan bjuda på lite bilder sen. Så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar