onsdag 11 augusti 2010

FEBER-FRI

..för tillfället i alla fall! 36,4 visade termometern på, men det är ju alltid lägst på morgnarna, så det hinner ju stiga än.
Min förkylning lär jag inte bli av med i första taget. Jag hostar, snoren rinner, halsen värker... Usch vad jag hatar detta! Jag är alltid sjuk så länge då jag blir, sist var jag förkyld nästan två månader (!) i streck. Så hann jag vara frisk i ungefär två veckor, o så blev jag sjuk nu igen.

Fy vad jag gnäller, men jag är verkligen så less på detta! Jag är så orkeslös & svag... =(

Nej nu ska jag rycka upp mig lite! Lite senare, om febern hålls borta, ska jag fara in till stan o köpa halspastiller & glass!! De är de bästa botemedlen mot sjuk hals!
O så ska jag avslöja vad det var jag gjorde den där "händelserika dagen", samt vem som gissade rätt!

Ni ska ha en bra dag, så hörs vi lite senare! 
♥  



2 kommentarer:

  1. Du får nog gnälla när du är sjuk, det är ju så jobbigt! :( Hoppas du blir frisk snart, ingen ska behöva vara sjuk i evigheter! Kram!

    SvaraRadera