onsdag 11 augusti 2010

INTE BRA ..ALLS

Jag var ju som sagt till läkar'n idag. Han undersökte mig, o jag fick diagnosen: Angina och öroninflammation. Trevligt? NEJ. Nu är jag sjukskriven resten av veckan, o så börjar skolan på tisdag. Så inge mera jobb före skolan alltså. Ganska skönt det också. Han sa det t.o.m: "Du får absolut inte jobba nånting mer den här veckan!" Så, då behöver vi inte fundera desto mer på det. Nu har jag medicin som ska ätas morgon & kväll, o min mage kommer inte att må sådär jättebra av det. Så det blir väl att trycka in lite mjölksyrebakterier mellan varven också.

Nej nu klarar jag inte av min huvudvärk längre! Måste bort från datorn. Men kommentera gärna mina bilder i inlägget under, skulle va superkul att höra vad ni tycker! (Kom ihåg innan ni kommenterar nåt fult, att varken jag eller fotografen är några proffs. Jag är bara en mullig lantis som tycker att det är kul att stå o spänna framför kameran, o Julia har fotografering endast som hobby. Men personligen tycker jag ändå att hon är jätteduktig, med tanke på att hon inte har nån utbildning för det!)

Muntra upp mig på min jobbiga dag med några gulliga kommentarer, tack =)
Vi hörs senare! ♥  

3 kommentarer:

  1. Stackars dej som mast vara sahar sjuk.. :/ Men vil upp dig ordentligt nu a ta det lungt! KRAM <3

    SvaraRadera
  2. se upp med mjölk, om man kombinerar det och antibiotika/penicillin så får man också ont i magen, de passar liksom inte ihop..

    SvaraRadera
  3. Usch, angina e verkligen jobbigt! Krya på dej! :)

    SvaraRadera