söndag 26 september 2010

FAMILJEN PÅ BESÖK

Nu har dom åkt hem, men det blev några väldigt roliga timmar med min fina familj! O kladdkakan tog slut direkt, ett bra tecken. ;) Jag & gubben fick en jättefin golvblomma i inflyttningspresent som passar perfekt i vårt vardagsrum. :) Ni ska få se sen.
Vi tjejer drog ut på en promenad tillsammans med katterna. Gubbarna, dvs. pappa & Roy, stannade inne för att kolla på lite bilar på nätet, haha.
Vi gick några kvarter, stannade o tog lite bilder emellanåt. Det blåste mycket, så på de flesta bilder är det nån som har hår i ansiktet, men den här blev ju bra i alla fall:
Linda, Janina, Heidi med Alecia, Maria med Nelly, & mamma. :)
Bilden är tagen utanför kyrkan som vi bor mittemot.

Jag är grymt nöjd med min söndag hittills! Resten av dan ska jag bara ta det lugnt framför TV:n o mysa med kissemissarna. Det känns nog som att jag har laddat upp ordentligt inför den kommande veckan då vi byter period i skolan. Fr.o.m. imorgon är jag i skolan måndag-fredag o har lååånga dagar. Pust. Men en dag i taget, det kommer nog säkert att gå bra! Pepp pepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar