onsdag 1 september 2010

MORGONBABBEL

Godmorgon!
Jag är vaken! Börjar skolan om två timmar, så nu hinner jag sitta här en stund. Det kommer som sagt att bli en lång dag idag, men jag ska försöka orka. Först skola 10-17, o sen träning med hälsocoachen kl. 18, vilket kommer att ta över en timme. Men jag ser framemot det! Hon ska se hur jag tränar, ifall jag gör nåt stort fel o vad jag borde träna mer av. Ska bli intressant att se vad hon tycker. Sen ska hon pressa mig en stund på gymet, o så gör vi upp ett träningsprogram som är anpassat enbart för mig och min kropp. Oj vad kul det ska bli! =)

Imorgon åker vi från skolan iväg på Habitare -möbelmässa till Helsingfors. Vi startar kl. 6 från skolan, o är borta hela dan. På hemvägen stannar vi i Tammerfors, där vi får shoppa loss på IKEA. Dock har inte jag råd att släpa hem några möbler, men nåt annat trevligt brukar man ju nog alltid hitta.

Ikväll blir det tidigt i säng, så att jag orkar upp kl. 4(!) imorgonbitti. Jag måste komma ihåg att ta med en dyna så att jag eventuellt kan sova i bussen, eller åtminstone vila huvudet en stund. Bussresan kommer ju att ta.. Typ.. 6 timmar/väg? Usch, hemska tanke. Lite godis måste jag också ta med, så att jag orkar.

Nu ska jag klä på mig o äta frukost. Jag hinner säkert slänga upp ett inlägg ännu innan jag far till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar