tisdag 21 september 2010

SNART REDO FÖR SÄNGEN

Jag har haft en mycket trevlig kväll tillsammans med Sarah. Vi har ätit Ben&Jerrys o kollat Idol, samt pratat, pratat och pratat som vanligt. :)
Nu börjar magen reagera på glassen, vilken tur att jag var förnuftig och sparade mer än halva burken i frysen till en annan gång!
Jag sitter också o gäspar för jämnan, så det är nog dags för mig att leta fram John Blund så småningom.
Men först ska löshåret tas ur håret o ordnas upp, sminket ska tvättas bort, pyjamasen ska på, o sen är jag redo för sängen o förhoppningsvis för en lång skoldag från 8-17 imorgon.

Vi hörs imorgon om jag överlevt skoldagen. Ha det bra, och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Lät ju trevligt!

    Heja Elin Blom!

    SvaraRadera
  2. Hur ofta tvättar du ditt löshår och använder du vanligt schampo eller något "special" ? Bra blogg annars :)

    SvaraRadera