måndag 27 september 2010

TRÖTT I BOLLEN

Halloj! Jag sitter o kollar The Tyra Banks Show nu. Har nyss ätit godaste maten på läänge, made by me ;) Naturell broiler som jag själv kryddade, tillsammans med wokgrönsaker & lite pommes. Åh, ren njutning! Haha ;)

Hade en jobbig & slö skoldag idag. Huvudet värker o jag är allmänt slö, men bättre blev det efter maten iallafall. Idag ska jag ännu iväg o handla, kanske ut o springa, diska & tvätta kläder o sånt som hör till, o sen kolla Idol.

Åh nu börjar Top Model, nå av de gamla säsongerna som jag redan sett hundra gånger. Är så urled på dom.. Haha.

Nej nu ska jag slänga mig på soffan o bara vila huvudet en stund. Behövs.

1 kommentar:

  1. Du har ju dagarna fulla med aktiviteter och lägger upp nya svåra och krävande 'mål' hela tiden, kan inte vara hälsosamt, jag tror att du kräver lite för mycket av dig själv. alla är inte bra på allt, akta så att du inte blir utbränd

    SvaraRadera