fredag 29 oktober 2010

JAG TYCKER TILL OM KVÄLLENS IDOL

Daniel -Stone me into the grove
Nej fy vad besviken jag blev! För mig får han gärna åka ut.

Olle -Wonderwall
Vad hände i början? Sen var det helt okej, men han sjöng lite otydligt genom hela låten.

Elin -Born to make you happy
Hennes bästa framträdande hittills enligt mig! Riktigt bra!

Geir -Alive

Tråkigt låtval, tråkigt framträdande..

Linnea -Nothing compares to you
What's upp med dedär kläderna?! O riktigt svagt uppträdande!

Andreas -Baby I love your way

Nej nej nej! Behöver jag säga mer?

Jay -I want it that way

Skitbra, som vanligt! Dock lite stelt kanske, men för övrigt skiiiiitbra!

Minnah -Everything I do I do it for you

Riktigt riktigt bra! Hoppas alla förstår nu då att hon visst förtjänar att vara kvar! 


Bäst ikväll: Jay & Minnah
Sämst ikväll: Daniel & Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar