onsdag 27 oktober 2010

LCHF DAG 3

Så här "fräsch" är jag då jag nyss vaknat, hahaha.
Ja, godmorgon! Jag är hemma från skolan idag också, för huvudvärken vill inte försvinna. Lite synd att jag missar två skoldagar nu bara för detta, men vem orkar måla & renovera med huvudvärk & illamående? Inte jag iallafall. I måndags gjorde jag det, men det var ju ingen höjdare. Det kändes dessutom som att jag bara var i vägen då jag inte orkade prestera så himla bra.

Så ännu en vilodag blir det för mig. Så fort jag ätit nåt o samlat lite krafter så ska jag städa klart här i lyan. Det mesta blev gjort igår, så resten ska jag nog orka med idag, i min egen takt.

Roy är i skolan till 18 idag igen, så jag är ensam ända tills dess. Få se vad jag hittar på då. Det blir väl nog mest att sitta här framför datorn, o så ska jag fixa lite god mat åt oss tills han kommer hem.
Laxen var förresten grymt uppskattad igår  

Nu blir det lite frukost. Kokt ägg & tonfiskröra? Ja det blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar