måndag 29 november 2010

GODNATT SÅ SMÅNINGOM

Jag kanske ska berätta lite om dagen också. Jag var sjukt trött i morse o var nära att stanna hemma, men jag drog mig iväg till skolan iallafall. O då jag väl kom dit så gick det nog bra. Vi fortsatte rita & planera lite, o så åkte vi iväg till ett åldringshem där jag & några andra ska måla dekorationer i taket. Vi kollade hur rummen ser ut, samt pratade med personalen lite. Så imorgon åker vi dit o börjar måla. Det ska bli superkul! Jag ska jobba tillsammans med Mia, så vi har planerat en fin målning tillsammans som vi ska göra i ena rummet där en söt gammal tant bor. Jag ser verkligen framemot det, det kommer att bli superfint :)

Jag ska kolla klart Svenska Hollywoodfruar nu, o sen gå o lägga mig strax efteråt så att jag är piggare då jag ska upp imorgon.

Jag kanske hinner slänga upp ett inlägg innan jag drar iväg till skolan imorgon, men annars hörs vi då jag kommer hem efter 16!

Sov gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar