fredag 26 november 2010

JAG TYCKER TILL OM KVÄLLENS IDOL

Jay -Bad romance & Against all odds
Han gjorde båda låtarna superbra, jag bara älskar hans röst!
 
Linnea -Don't you forget about me & Crazy in love
Jag orkar inte ens skriva nåt desto mer om henne.. Jag bara undrar vad hon gör med i Idol? Kan inte svenska folket bara ta o rösta ut henne?!?  
 
Olle -Fix you & Beautiful day
Slutet på första låten var super, men jag tycker fortfarande att han mest flummar runt.. 
  
Minnah -Just the way you are & Alone
Tänk att hon är sjuk o ändå gör så bra ifrån sig! Hon var inte på topp, men hon var ju ändå lugnt bäst ikväll. 
  
Kvällens bästa: Minnah
Kvällens sämsta: Linnea

Vem var er favorit ikväll o vem tycker ni gjorde sämst ifrån sig?

2 kommentarer:

  1. Jay var no bäst! :) ut me linnea fort!

    SvaraRadera
  2. ja va faktist liti besviken på jays fösta låt, precis som juryn sa tycker ja an sko had kona "rock till e" naliti.. men att it minnah fick namejr prisning fö alone va no fövånand, he va jo skiiiitbra!

    SvaraRadera