onsdag 17 november 2010

MAMMA SARA

God morgon! Alla ungar har skjutsats/skickats iväg till skolan, så nu sitter jag här ensam o bloggar o lyssnar på radio X3M. Jag är ensam nu några timmar tills dom slutar. Heidi ska hämtas först, o sen slutar alla andra typ på samma gång på tre olika ställen, så då har jag fullt upp med att hinna få hem alla ;)
 
Vädret ser bra ut än så länge, så förhoppningsvis blir det shopping för oss idag. För min del är det mest julklappar som ska inhandlas, men jag ska även försöka hitta nåt fint åt mig själv.
 
Nu måste jag ta in lite värkmedicin & hinka i mig vatten, har huvudvärk idag igen, precis som igår. Usch. O så måste jag städa lite o börja laga nån lunch åt mig så småningom. O sen ska jag vila tills det blir dags att börja hämta hem lite ungar.

 
Mina fina systrar i en hög, som jag får leka mamma åt i några dagar nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar