måndag 29 november 2010

UÄÄÄH / ANGÅENDE TÄVLINGEN

Jag har än en gång blivit nekad att ladda upp bilder eftersom bildminnet tydligen är överfullt här på bloggen. Så jag har raderat & raderat, o fastän jag tar bort 100 bilder så går det bara att ladda upp högst 5 nya. Var är problemet?!? Jag hade några superfina bilder som jag tänke slänga upp hit, men nu går det ju inte. O jag hinner inte börja krångla mer med det nu heller. Har bråttom iväg till skolan.. Egentligen borde jag välja att stanna hemma idag av olika anledningar, men jag far iväg ändå så får vi se hur det går.

O ja, angående tävlingen: Eftersom det tydligen har varit problem med att kommentera mina inlägg, så om du vill delta i tävlingen så kan du istället skicka mail åt mig o göra precis som det står under tävlingsreglerna. Och det finns en liten risk att även om du har kommenterat tävlingen innan, så kan det hända att kommentaren inte syns.. Så om det är så, så får du gärna skriva ett mail istället. De enda tävlanden hittills är Terese, Linda och Evelina. O jag är helt säker på att det är fler som har försökt! Så om det inte är du, så kan du skicka ett mail åt mig på sara_westerlund743@hotmail.com istället så är du också med och tävlar! :) Jag ber om ursäkt för detta krångel, men jag vet faktiskt inte vad det är som bråkar.

Jag borde sluta 16, så vi hörs efter det nån gång. Ha en bra dag! 
 

Cambild från igårkväll.

4 kommentarer:

  1. Vad tror du om att vi kommer på besök endera onsda eller torda? :)

    SvaraRadera
  2. kanske du har för stora pixlar på dina bilder, kanske du borde göra dom mindre kanske?

    SvaraRadera