onsdag 1 december 2010

ÄNTLIGEN

Hej på er! Först nu slapp jag in på en dator! Har haft smått ångest hela dan då jag inte har kunnat blogga. Det går ju såklart från mobilen, men det är ju sjukt jobbigt att skriva ett långt inlägg från den. Men nu, nu är jag här! :) Roy har varit borta hela dan med datorn, så därför blev det såhär nu.. Men snart börjar jag blogga på som vanligt igen, för på fredag borde skatteåterbäringen komma, så då blir det att köpa en ny dator åt mig :D Iiih, can't wait!!
 
Idag har jag ju varit ledig, så jag har passat på att uträtta lite viktiga ärenden & sånt. Har bl.a. varit till polisen två ggr angående mitt nya körkort, samt beställt tid för bilservice, och lite annat nödvändigt. Godis har också blivit inhandlat, så det blir lite mys framför Bonde söker fru ikväll. Ja, jag vet att jag äter alltför mycket godis, men vet ni? Just nu bryr jag mig inte. Jag har en sån period just nu då jag äter väldigt onyttigt, o det har alla ibland. Men snart, så fort jag orkar, så ska jag ta mig i kragen!
 
Förresten, det är ju december nu. Helt sjukt! Jag hinner inte med :O Snart är det jul, nyår, påsk, o så blir det sommar igen. Gosh. Jag vill inte ha sommar. Inte än. Just nu vill jag bara ha vinter med massor av snö.. och JUL! Åh vad jag längtar till julen!

Nu ska jag mumsa vidare på mitt godis o vänta på att Bonde söker fru börjar. Missa inte! ♥ 
 

2 kommentarer:

  1. sv: jepps :D Bra när jag tog in mina två lådor i "mitt" rum, jag blev helt instängd av produkterna :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag har en som är utan ärmar och fin öppning vid ryggen, kanske du har en sån också :P

    SvaraRadera