onsdag 8 december 2010

CREEPY / MUSIC

{Det här inlägget borde ha publicerats för 4 timmar sen}

Jag var uppe redan strax efter 8 fast jag är ledig idag. Orsaken är att jag flög upp ur sängen då jag hörde nånting krascha i golvet i vardagsrummet. "Jäkla katter som inte kan låta nånting vara" tänkte jag direkt, men såg då att både Alecia & Nelly låg o sov i sängen. Då blev jag lite smått rädd, eftersom Roy nyss hade farit iväg till skolan. Jag gick iallafall för att kolla vad det var, o en blomma som stått högt upp på en hylla låg på golvet! Men inte nog med det, då jag höll på sopa upp blomjorden som låg på golvet, så slog tv:n på av sig självt! Till först tänkte jag att nån av katterna trampade på fjärrkontrollen, men nej, dom var inte ens där. Då höll jag på skita på mig!

Vad kommer härnäst? Ramlar taket in plötsligt?

Lite skön musik som lugnar nerverna:


 

2 kommentarer:

  1. hoppsan! de där påminner lite om då vår tv i vardagsrummet kom på plötsligt på högsta möjliga volym, haha :D

    SvaraRadera
  2. he kan jo händ att nan åv era närmast grannar har sama tv-modell å at kontrollin deiras riktadist mot er tv istelli.. men no ere jo roligari ti tänk at e typ spökar :D

    SvaraRadera