fredag 31 december 2010

SAMMANFATTNING FÖR 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert massor! Bl.a. så flyttade jag ju ihop med Roy :}
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte någon nära vän.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Jag har bara varit i Finland i år, tråkigt nog.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer pengar, ett roligt kvällsjobb, sen ett lyckat sommarjobb, o så vill jag ha en snyggare kropp!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 8 januari, då Roy blev hemförlovad från militären.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag har blivit bättre på att hålla käft, bloggen har blivit större, jag har börjat tänka genom mina inköp noggrannare.
9. Största misstaget? Alla spontanköp som jag ångrat i nästa sekund. Tur att jag blivit bättre på att stå emot nu!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld nästan jämt, i sommar hade jag angina & öroninflammation på samma gång, feber några ggr, samt spräckt armen & skadat knät ett antal ggr.
11. Bästa köpet? Min nya minilaptop :}
12. Vad spenderade du mest pengar på? Katterna, lägenheten och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina små framsteg som fortfarande visar sig nu & då efter förlamningen, då Roy kom hem från milin, och massor mer såklart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, svårt. Kanske Pink-Raise your glass & Sean Banan-Skaka rumpa, haha.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Överlag gladare tror jag :}
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, samt tänkt framåt lite mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spontanshoppat, sagt saker rakt ut som jag lika bra hade kunnat hålla inom mig.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med min familj samt med Roys familj.
19. Blev du kär i år? Nej, jag var kär redan då året började :}
20. Favoritprogram på TV? Svenska Hollywoodfruar, Top Model, Idol..
21. Bästa boken du läste i år? Lchf-boken, haha.
22. Största musikaliska upptäckten? Bruno Mars
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Lovelinks-armband & presentkort :}
25. Något du önskade dig men inte fick? Pengar till en ny dator, men det fick jag ju i julklapp sen :} 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med familjen bara, inget speciellt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar, helt klart! Jag skulle ha haft mindre bekymmer då.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Byxdresser, kilklackar, korta tröjor, mocka, glansiga material, mycket beige & brunt, mycket smycken.. Helt klart mer modemedveten än förut! 
29. Vad fick dig att må bra? Roy, mina vänner & min familj, samt klassen, o så mina älskade katter såklart.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Pink, haha ;}
31. Vem saknade du? Roy så länge jag bodde ensam, o så alla mina kära vänner som jag träffade alltför sällan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Sarah & Johnny, helt klart!
 
Lite bilder från året som gick..
   

Nu är jag redo att välkomna 2011!

1 kommentar: