torsdag 27 januari 2011

MIN TORSDAG

I morse då jag kom till skolan så var inte en kotte där. Lite senare kom dock två st till, så då var vi tre. Skoldagen blev med andra ord ganska slö, men vi gjorde ändå en del nytta. Bl.a. lite borrande & uppsättning av hyllor blev det. Vi fick sluta kl. 15, o sen dess har jag bara suttit här. Jag ska snart dra mig upp ur soffan o promenera iväg till min vän Marlene som bor ca. en km ifrån mig här i Brändö. Då får jag både motion och gott sällskap, två flugor i en smäll! :}

Vi hörs lite senare, puss puss 

2 kommentarer:

  1. sv: Tå ska ja ta & beställ från he istelli ;) ja hadd jo förståss på svenska sidon tå föri!

    Ookej :D tack! enda ja int fatta e: it fösvinder väl bildren från bloggen tå? min hjärna fatta int den punkten..

    SvaraRadera
  2. Fin bild på dig i headern :)

    SvaraRadera