lördag 29 januari 2011

SATURDAY

God morgon! Sitter med en twix i handen o njuter, mmm. Jag har redan hunnit med en lång dusch samt en tråkig frukost. Så fort jag fått upp Roy ur sängen så ska vi börja fara hemåt. En födelsedagspresent åt lillasyster Maria ska inhandlas på väg hem också, hon fyller 11(!) år på tisdag. Jag kan inte fatta att hon blir 11 redan! I mina ögon är hon 6-7 år än.. Haha.

Jag hittade en ettordsenkät som jag tänkte fylla i.. (Med bara ett ord alltså)
 
1. Var är din mobiltelefon? Soffbordet
2. Var är din andra hälft? Sängen
3. Ditt hår? Nytvättat
4. Din mamma? Älskad
5. Din pappa? Bäst
6. Det bästa du vet? Choklad
7. Din dröm i natt? Konstig
8. Din dröm/ditt mål? Massor!
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Avon
11. Din skräck? Döden
12. Var vill du vara om sex år? Annanstans
13. Var var du igår kväll? Här
14. Vad är du inte? Elak
15. En sak du önskar dig? Självförtroende
16. Var växte du upp? Kovjoki

17. Det senaste du gjorde? Twix
18. Dina kläder? Obekväma
19. Din tv? Avstängd
20. Ditt/dina husdjur? Tjockisar
21. Din dator? Minilaptop
22. Ditt humör? Ok
23. Saknar någon? Pricken
24. Din bil? Liten
25. Något du inte har på dig? Skor
26. Favoritaffär? Många
27. Din sommar? Oplanerad
28. Älskar någon? Roy
29. Favoritfärg? Turkost
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? Förrgår
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar