tisdag 15 februari 2011

Ägg & bacon

God morgon! Jag håller på kokar ägg & steker bacon för fullt. Det ska bli dagens frukost & lunch.
..Tillsammans med ett berg av majonnäs såklart ;) 
 
Idag är jag supertrött, men jag piggnar väl nog till då jag går ut till bilen då -30 grader kommer mot ögonen.
Idag ska jag bara göra klart tapetseringsprovet, o så har jag det ur världen. Sen byter vi väl period i skolan nästa måndag, o det ser jag verkligen fram emot! Den här perioden har varit som dragen ur röven.. (Ursäkta mitt fina ordval) ..Men jag har verkligen varit nära att stressa ihjäl mig! Långa & tunga dagar som alla sett likadana ut.... Usch! Men nu ska vi förhoppningsvis få det liiite lättare i alla fall! :)
  
_____
Jag hoppas på att få hem ett paket från hairstore.fi snart också, har väntat för länge nu. Nya shampon o sånt har jag beställt :) En ny hårborste också. Den jag har nu är verkligen superbra, men den börjar bli lite gammal & nött. Flitigt använd kan man väl säga? Så den får nog gå i pension nu så fort jag får hem min nya.
 
Nej nu ska jag skala äggen o trycka in lite frukost så att jag orkar tapetseeeraaa.

Vi hörs då jag kommer hem, antagligen nån gång runt 14-tiden. Puss puss! 

1 kommentar:

  1. Hej ! jag har nu bestämt mig med många om och men att börja just med Lchf. Så jag undrar om du har na tips ti ge åt en nybörjare? Jag har läst om e på neti åsåde.

    SvaraRadera