måndag 14 februari 2011

Idolturnéns sista stopp; Jakobstad 13.2.2011

Här kommer lite bilder från igårkväll. Jag satt bakom två långa gubbar, så jag var tvungen att sträcka upp armarna för att ta kort, så en del är lite suddiga & oskarpa, men tur att jag har bra långzoom på kameran i alla fall :} Jag tog sammanlagt över 400 bilder, o här kommer de bästa;

Vi börjar med en bild på hela gänget i kön (minus Roy som tog kortet)

Hela Idolgänget.

Elin.

Daniel.

Linda.

Linnea.

Minnah.

Geir.

Andreas.

Linnea, Elin & Minnah.
  
Jay.
  
Andreas & Geir.
  
Geir & Olle.
  
Geir, Olle, Linnea & Andreas.
  
Minnah.
  
Linnea.
  
Geir.
  
Olle, Geir & Andreas.
  
Daniel.
  
Elin.
  
Daniel, Olle & Andreas.
  
Olle.
  
Geir & Elin.
  
Minnah & Linnea.
   
Minnah & Jay.
  
Elin.

Jag fick tyvärr ingen bra bild alls på Sassa. Alla blev väldigt suddiga o inte värd att visas. Men hon var också jätteduktig! Det var en fantastisk konsert, o det var verkligen ett minne för livet!

Stort tack till världens bästa svärmor som bjöd med mig på den underbara upplevelsen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar