måndag 7 februari 2011

Nail art

Jag fick hem ett paket från Pretty.fi i fredags. Det innehöll ett nagelkit där man själv kan dekorera sina naglar snabbt & enkelt. Det är lite krångligt i början, men då man provat några gånger så blir det riktigt fint! :}
Kitet innehåller 5 nagellack i olika färger och ett topplack. Plus alla andra tillbehör som behövs för att göra fina naglar. 

  
Här ser ni resultatet. Jag valde den fina blåa färgen på naglarna, och gjorde svarta figurer. {Ignorera mina trasiga nagelband, jag har alltid så grymt torra & såriga händer på vintern}

Men visst blev det fint? Jag gjorde även syrrans naglar då dom var hit i lördags, o hennes blev superläckra! Speciellt då hon har längre naglar än mig. Synd att jag glömde ta kort. 

Om ni också vill fixa era naglar själva hemma, kolla då in det fina kitet här!

5 kommentarer:

  1. finns en superbra handkräm som hetjer Viva, tror ja e va! han e superbra!

    SvaraRadera
  2. du borde lacka hela nageln för att få bättre resultat, ser lite dumt ut annars.

    SvaraRadera
  3. Anonym} Nej, det borde jag inte alls. Om man har korta naglar så får man dem att se längre ut genom att inte lacka ända ut i kanterna på sidorna. :)

    SvaraRadera
  4. Du lyckas inte med det, ser halvdant ut, men det är ju min åsikt. :)

    SvaraRadera