måndag 28 februari 2011

Stress stress stress....

Hej! Ursäkta för kass uppdatering idag, men jag har inte haft en sekund ledig för att sitta vid datorn sen i morse! Jag vet också att jag har en vinnare som ska utses i lösögonfrans-tävlingen, o det ska jag ta itu med nu ikväll.

Jag har varit till 100 olika ställen, ringt 500 olika samtal, varit arg, stressad & nära att bryta ihop pga. att allt körde ihop sig på samma gång! Dessutom har Alecia varit uppe i toppen på en hög tall, o Nelly har klättrat i gardiner osv. Gah...
Men nu är jag lite lugnare i alla fall, o längtar bara tills Top Model börjar om 30 minuter så att jag får kolla det o gå o lägga mig sen.

Roy är här nu, men han far hem till Sandsund snart igen o jag sover i Kovjoki ännu en natt. Det blir bäst så eftersom jag ska iväg till Vasa med familjen imorgon ganska tidigt, så det skulle bli så stressigt om jag hade farit med dit som det var tänkt från början.

Nån speciell 4½-års dag fick vi inte, men vi får ta igen det en annan gång.

Jag har lekt frisör o klippt både Roy & pappa ikväll, deras hår växer som ogräs! *Avis*

Nu ska jag sluta babbla, slänga in nån smörgås, dra en slumpmässig vinnare i tävlingen, o sen kolla Top Model! 

4 kommentarer:

  1. du får int gå o sova kl22, om det var d du tänkte, det kommer två avsnitt antm!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, du har verkligen haft fullt upp. Kom ihåg att andas. :)

    Önskar dig en skön kväll!

    Gratis bok!

    SvaraRadera
  3. Är inte varje dag med Roy speciell? :)

    SvaraRadera
  4. Victoria} Jo absolut! :D Men vi hann knappt träffas alls igår fastän det var vår dag..

    SvaraRadera