torsdag 24 februari 2011

Tapetsering, skola, simning & cola

Nu är jag hemma en stund emellan. Har tapetserat halva väggen o sen varit i skolan ett par timmar. Ska tillbaka o fortsätta tapetsera om en stund. Det kommer att bli superfint!

Vilket underbart väder det är idag! O inte så värst kallt heller. Skööönt :)

Imorgon är jag helt ledig, så då ska jag försöka släpa mig iväg till simhallen. Skulle va så skönt att få jobba lite med musklerna i hela kroppen. Lite bassängjumppa med pensionärerna skulle heller inte skada. Vi får se vad det blir. C, kommer du med? ;)

Nu ska jag i alla fall laga nån god smörgås åt mig. Magen kurrar, skolmaten är ju inte ens ätbar! Usch.. Tvingade i mig lite, men inte tillräckligt. Så ett mellanmål blir det strax!
Sen då jag har tapetserat klart så ska jag & gubben laga tortillas. Mmm!
Det låter som att jag bara äter hela tiden, haha. Blinkar

Nej, en smörgås & ett glas cola blir det nu! Jag uppdaterar mer sen, o så får ni förhoppningsvis se bilder på fondväggen sen också :)

2 kommentarer: