måndag 7 februari 2011

Today is a good day!

Hej, nu är jag hemma! Jag har inte alls mått så dåligt idag som jag trodde att jag skulle göra. Lite huvudvärk bara, men det är ju småsaker :}
Vi har börjat på med tapetseringsprov i skolan, men det var så mycket förberedelser o sånt, så vi hann inte alls börja tapetsera idag. Men imorgon ska lite lister fixas, o sen kan vi börja slänga upp tapeterna!

Jag är på superhumör just nu, sitter med en fet & god hallonsmoothie i handen o bara njuter. Har pratat med mamsen & pappsen nyss också, så allt är bara super!

Min mage ropar efter kebab, o jag funderar starkt på att springa ner till pizzerian som ligger runt hörnet o beställa en kebab med sallad. Åååh vad gott det låter!!

Nu har jag ännu mer planer för den närmsta framtiden, o det bara spritter i benen då jag tänker på det. Jag vill börja nuu! ^^ {Hemlis...}

Nu ska jag ringa ett samtal o sen springa ner till pizzerian! 
En gammal bild på mig o lillasyster Heidi som jag hittade som jag blir glad(are) av. :}

1 kommentar:

  1. så söt bild på er! man kan inte hålla tillbaka flinet :D

    SvaraRadera