torsdag 10 mars 2011

Flitigt

Ah, nu är avloppet rensat, resten av wc städat, en tvättmaskin igång, även diskmaskinen surrar, köket är uppfräschat... Bara resten kvar då. Men det tror jag att får vänta till nån annan dag, gubben var tydligen inte på städhumör just nu.

Mitt huvud bankar, o jag känner för att sitta i soffan resten av kvällen. Jag ska bläddra genom mina Avon-kataloger o skriva ner en beställning åt mig själv.
O på tal om Avon, min foundation har suttit som berg hela dagen! Jag brukar alltid tvingas bättra på mitt smink under dagen, men det har jag inte behövt göra en enda gång idag :D Såå skönt! Absolut min nya favorit. Det är alltså den här  jag har.

Ska beställa ny på direkten sen då det börjar minska i burken :)

Är du också intresserad av att testa? Ta kontakt med mig! ♥ 

5 kommentarer:

  1. hej, om man beställer något från avon via dej så när kommer paketet och när betalar man? :)

    SvaraRadera
  2. Varje kampanj pågår i 3 veckor, o jag skickar in alla beställningar på samma gång strax innan kampanjen tar slut. Då jag skickat in så tar det en vecka innan produkterna kommer. O man betalar sen då man får produkterna :) Kontakta mig på sara_westerlund743@hotmail.com om du har fler frågor eller vill beställa :)

    SvaraRadera
  3. jag sku vara intresserad att test en :) va kostar den ?

    SvaraRadera
  4. Julia} Den kostar 10,90€. Hör av dig på mig mail (sara_westerlund743@hotmail.com) om du vill beställa :)

    SvaraRadera