lördag 19 mars 2011

Ving ♥ Maria Montazami

Jag gick in o kollade hur jag låg till i Maria Montazami's tävling nu i morse, o då låg för tillfället båda mina bilder på topplistan!! :D 
O sen lite senare då jag gick in o kollade så låg jag på andra plats med den ena bilden:

..Men det ändras snabbt.
Jag tänkte i alla fall lotta ut ett lyxigt läppglans från Avon bland alla ni som röstar på mig.
Det heter Glazewear Sparkle och är i färgen Mauve Sequin. 
Om ni röstar flera gånger så har ni såklart större chans att vinna.
Släng bara in en kommentar för varje gång ni röstar på mina bilder så drar jag lott bland er sen.
Ju fler lotter = Desto större chans att vinna!
Läppglanset är värt hela 9€!
Reese Witherspoon Actress and Avon Global Ambassador Reese Witherspoon attends a press conference introducing Japan's partnership with the United Nations Development Fund For Women (UNIFEM) to introduce Avon's global fundraising product, the "Women's Empowerment Bracelet", at Happoen on June 11, 2008 in Tokyo, Japan.
Här är länkarna till mina bilder;
http://apps.facebook.com/tavla_med_ving/gallery/image/dom-delar-pa-mjolken-ett-harligt-minne-fran-i-s
http://apps.facebook.com/tavla_med_ving/gallery/image/vi-raddade-livet-pa-den-lilla-kalven-som-blev-illa

Kommentera antingen det här inlägget eller under bilderna att ni röstat så är ni med och tävlar!

(Ursäkta om det blir lite tjatigt, men jag vill verkligen så himla gärna vinna. O jag vet att jag kan göra det med er hjälp!!) Tusen tack, ni är bäst♥ 

9 kommentarer:

  1. Jag har röstat på båda bilderna nu :)

    SvaraRadera
  2. jag har röstar på båda bilderna :D

    SvaraRadera
  3. Jag har röstat på båda bilderna :))

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder, jag la min röst på båda bilderna!

    SvaraRadera
  5. Guud vad roligt för dig hoppas du vinner!!:)

    - tack sötnos. Hoppas du får en toppen kväll KRAM

    SvaraRadera
  6. sv; tack för båda dina kommentarer! :) jag ska rösta på dina bilder imorgon, just nu går datan knappt framåt, så seg är den.

    PUSS

    SvaraRadera
  7. Har röstat på dina underbara bilder idag igen :)

    SvaraRadera
  8. Jag har röstat på dina bilder idag ijenn :DD

    SvaraRadera