söndag 17 februari 2013

Jag blir så ledsen!

Jag blir uppriktigt ledsen då jag går in på Patricias blogg och läser kommentarerna som hon får in. De flesta är fina och peppande, men så finns det alltför många av de där elaka kommentarerna som gör så ont. Jag har fått utstå en hel del sånt själv också, så jag vet hur det känns. Men på Patricias blogg är det nog bra mycket värre än det nånsin varit här på min blogg.

Som offentlig bloggare så hoppar man ut i en värld där man får räkna med en hel del skit. Men nånstans kommer man till en gräns då det bara blir för mycket. Patricia är stark och klarar nog av det mesta, men det ger ingen rätten till att sitta och mobbas och slänga ur sig odrägligheter. Under nästan varje inlägg på hennes blogg kan man läsa sjukt spydiga, elaka och fräcka kommentarer. Det är inte okej, inte nånstans.

Faktum är, att folk är avundsjuka på Patricia och vad hon åstadkommit. Hon ser sjukt bra ut, har två underbara döttrar, en fin sambo, bor i en fin lägenhet, har ett jobb som hon trivs med, ska äntligen få göra en bröstförstoring som hon länge längtat efter, har fått börja ta fina modellbilder med riktiga fotografer, har en sjukt bra blogg.. And the list goes on. Jag är också avundsjuk på henne ibland, men jag kan ändå glädjas åt henne, för hon förtjänar allt hon har efter all skit hon gått genom!

Patricia - Du vet, jag vet, och många andra vet, att du förtjänar så mycket bättre än det du dagligen får stå ut med. Fega små människor måste leta minsta lilla fel på dig och skrika ut det bara för att dom själva ska få känna sig lite större och bättre. When people are trying to bring you down, it only means that you're above them! ♥ 
Jag står på din sida. You rock girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar