söndag 5 februari 2012

Ni måste hjälpa mig!

Alltså hjälp vad svårt att utse en vinnare i tävlingen där ni skulle matcha kavajen. Skitsvårt, eller rent ut sagt omöjligt för mig just nu. Så kan ni snälla hjälpa mig att utse en vinnare?


Jag lägger upp de som jag tycker matchade den bäst, så får ni helt enkelt skriva i kommentarsfältet vem ni ger er röst åt.



1. Ann-Sofie -"Jag skulle matcha den med ett par svarta jeans. Sen verkar den vara ganska hög i kragen vilket jag skulle matcha med att sätta en vanlig topp under, som då kanske inte syns, allt för att framhäva just kavajen. Som accesoar skulle jag ta min silvrga halsring/ stela halsband och ett par silvriga örhängen, samt en fin ring. Som skor skulle jag satsa på svarta kängor.
Denna outfit är ganska mörk, men detta beror på att jag föreställer den på mig själv och nu i dagsläget har jag en röd nyans på håret, så därifrån får jag min färgklick :D"


2. Paulina -"Jag skulle matcha den med en lös,tunn och vit tpaita. Halvdjup i urringningen och ett silverhalsband (de som alla har nujust, inte för brett och inte för smalt). Skulle också dra upp ärmarna en liten bit och sätta ett stilrent silverarmband till (inget maffigt). Svarta tighta jeans till med tpaitan instoppad och ett par svarta boots med silver spännen på sidorna eller ett par svarta klackar. :)" 


3. Ida -"Blåa tajta stuprörs jeans som är trashade vid knäna, svarta pumps, någon vanlig topp under för den skulle nog inte synas så mycket när man har stängd kavajen, skulle istället sätta något stort iögonfallande halsband i guld och en riktigt tunn enkel guldkedja runt armleden och någon guld ring. Skulle lacka naglarna mintgröna och håret skulle jag ha i en slarvig uppsättning.


4. Emilia -"Jag skulle matcha med en vit, lös, skir topp och ett större halsband! Mörka jeans, svarta eller riktigt riktigt mörkblåa och ett par snygga boots till! Några armband skulle jag också sätta på armarna, gärna många i silver och ett i färg som riktigt står ut.


Det var alltså dom här fyra som jag tyckte matchade kavajen bäst, men jag kan verkligen inte välja ut en vinnare bland dem på egen hand.
Så skriv bara nummern på den du tyckte matchade kavajen bäst i kommentarsfältet. 
En röst/person! Tack för hjälpen sötnosar 



Ni som är "nominerade" får självklart samla in röster genom att be era läsare gå in hit och rösta. Och ni får även rösta själva!


Jag avslutar röstningen på tisdag kl. 12  15.00.

44 kommentarer:

  1. Alternativ 1 va bäst! 2 va också helt okej

    SvaraRadera
  2. 3 ele 4, kan it bestäm me ;) haha

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på nummer 1.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att int alla kommentarer från anonyma är någon av de tävlande som röstar på sig själva, så det blir orättvist.. ^^ ser du ip.adresserna? :)

    SvaraRadera
  5. 4an. Hon e tuff och har nyfixat ballt hår!

    SvaraRadera