söndag 5 februari 2012

Sauli Niinistö - Finlands nya president

Sådär, då har vi fått en ny president. Dock gick det ju inte riktigt som jag ville, men grattis åt Niinistö i alla fall! Haavisto var ju verkligen ingen dålig "förlorare" :)
 
Idag har jag köpt ett bord som jag tänker använda som databord. Det är egentligen ett litet köksbord, men det går bra att ha såhär tillfälligt. Jag fick det billigt, så jag är nöjd. Måste ommålas, men det orkar jag inte fundera på nu. Det är himla skönt att få sitta ordentligt, slippa sitta ihopsjunken i soffan med datorn i knät.
 
Imorgon ska jag till skolan och ta tag i skåpdörrarna som jag måste slipa och måla på nytt pga. damm i färgen. Det tar verkligen emot, har ingen motivation, men det måste göras. Skulle helst bara ta hem alla och skruva upp dom och låtsas att dom ska va sådär, men då skulle jag inte va nöjd heller. Så, det är bara att hugga tag i sandpappret och börja på. Då jag gör nåt så ska det göras ordentligt!
 
Nu ska jag och bebisarna gå och lägga oss, jag ska upp tidigt imorgon. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar