onsdag 27 april 2011

Är jag krävande nu?

Detta önskar jag mig riktigt mycket just nu;

Presentkort till Victoria's Secret. 
Åh jag är kär i alla deras grejer, bikinis, underkläder, väskor, klänningar, skooooor, toppar, parfymer, krämer.... Aaah ♥ 

En cykel.
Helst en "mommo-rajder" utan växlar som jag kunde trampa runt på i 78km/h!!

Ett gymkort.
Måste-komma-i-form-till-sommarn......
 
Kläder & skor i lila & orange. 
-Sommarens hetaste (o enligt mig, snyggaste) färger!
 
En fin bränna.
Hatar att va blek, o b.u.s. (brun utan sol) är ju så jobbigt, haha.

En brun skinnjacka. 
Jag äger redan en (den som jag har på mig i headern) men den är fammos gamla, o alltför stor för mig. Vill ha en liten & tight en! ♥ 

En helkroppsmassage. 
Det skulle va så skööööönt, precis vad jag behöver just nu.
 
Nu vill jag ha tillbaks värmen! I måndags var det perfekt! 

1 kommentar:

  1. krävande? nånej! alla vill vi väl ha en massa olika saker hela tiden!...
    lättast fixar du väl sista punkten - massage, det är väl därför man har pojkvän?! ;)
    skinnjackan, kan den sys in? billigt alternativ!
    brännan, testat dove summer glow? inte lika jobbig som bus, bara smörj dag o/el morgon (köp den mörkare varianten) så ser du fräsch ut redan efter ett par dagar!
    kläder o skor, leta på loppis efter billiga alternativ!
    gymkort, kolla dagens vaasan ikkuna, tyckte mig se att lady line hade något urbilligt erbjudande (var visst 5€/mån över sommaren!)
    cykeln, kolla upp om polisen snart har nån auktion, där kan du fynda billiga, snygga mommo-pedar, annars har cm en helt ok för lite på 1oo-lappen (jag har en sån, en lila!)
    vs, vi får hoppas du vinner första priset i tävlingen du skrev om tidigare!

    så där. hoppas det hjälpte lite! :)

    SvaraRadera