lördag 30 april 2011

Undies...

Nej, det blev ingen powernap. Istället började jag rota i bikinilådan o konstaterade att jag verkligen måste ha åt minstone en ordentlig ny bikini till sommaren! Jag har flera sånadär halvbra som nog går att använda, men en ny som sitter superbra måste införskaffas! Helst från Victoria's Secret.. Nån som eventuellt vill beställa nåt från VS på samma gång, så delar vi på frakt & tull? Måste bara se om jag har råd alls, kanske om jag lever snålt några veckor nu så ;)

Nå, jag hittade även en supersnygg bh som jag helt hade glömt bort. Den är helt oanvänd, ligger ännu i påsen med lappen på. Från Nelly, "Luxury by O Lingerie". Hade tydligen köpt fel storlek o glömt bort att skicka tillbaks den. Strl 75B, fodrad, inga fickor för inlägg.

Jag säljer den om nån vill ha den!
Nån som är intresserad? Maila mig på sara_westerlund743@hotmail.com. 
  
Usch? Nej, den är ju helt ny, o bättre att nån som behöver har den än att den bara ligger här längst ner i min underklädeslåda o förblir oanvänd! :)

1 kommentar:

  1. Tja!
    Tänkte rekommendera en annan blogg. Skön och rolig snubbe men med verkligheten i fokus. Kanske lite grov till och från men har bra och relevanta inlägg. Kanske inget för dig men kolla gärna och se vad du tycker! kaptenkritik.wordpress.com

    SvaraRadera