fredag 6 maj 2011

Bloppis!

SKORNA ÄR SÅLDA!
  
SHORTSEN ÄR SÅLDA!
 
BÄLTET ÄR SÅLT! 
  
SKORNA ÄR SÅLDA!
           

KOFTAN ÄR SÅLD!   
   
Allt är använt endast en gång, förutom bältet som är helt oanvänt, och klänningen som är använd två gånger! 
   
Mejla mig på sara_westerlund743@hotmail.com om du är intresserad av nåt. Har ni frågor om grejerna så kan ni ställa dem i det här inlägget :}

Obs! Köparen står för frakt då grejerna skickas. Men åtminstone linnet & koftan går att få ner i en vanlig brevlåda, så där är det bara frimärken som kostar. O om ni bor i närheten så kan vi ju såklart träffas så slipper vi ju frakten.

7 kommentarer:

  1. Hur långt och tajt är linnet? Och är shortsen normala i storleken?

    SvaraRadera
  2. Linnet går ungefär halvvägs ner över röven på mig som är ca. 1,68 lång, o det sitter lite löst. Jag skulle säga att det nog säkert passar lika bra åt en 34:a som åt en 38:a. :)
    Och shortsen är som en normal 29:a!

    SvaraRadera
  3. Jag sko kona köp allt, eller iaf prov iaf de passar, men isåfall sku du böv vänt ti 20 då ja är i österbotten :P

    SvaraRadera
  4. jag vill gärna prov shortsen o toppen :) /big-sis

    SvaraRadera
  5. Vem är du, anonym som vill prov allt? :)

    SvaraRadera
  6. Anonyma är Caroline. Var mest intresserade av linnet och shortsen, men det andra skulle duga de me, men ifall du hittar någon som vill ha de fören ja kommer hem får du nog sälja det.

    SvaraRadera
  7. Caroline} Du kan ju höra av dig då du kommer hem så får vi se vad som finns kvar :)

    SvaraRadera