söndag 15 maj 2011

Eurovision Song Contest

Såg ni på ESC igår? Vad tycker ni om resultatet?
Det var ju Azebaijan som vann, vilket jag tycker var helt rätt! Jag var så nervös ett tag att Sverige skulle vinna, jag gillar inte Erik Saade det minsta!


..Dock tycker jag att Finland borde ha fått en mycket bättre placering! Enligt mig hade vi nog mycket bättre bidrag än Sverige! (Men vi får se till att klå dem i hockey ikväll istället.) Inte för att jag kollar hockey, men det behöver ni ju inte veta ;)


Tycker ni att det var rätt bidrag som vann? 
                

Förresten -Är det ingen annan som tycker att Paradise-Oskar låter nästan exakt som James Blunt? Sjukt lika röst enligt mig :} 

2 kommentarer:

  1. Det fanns andra låtar som jag tyckte va lite bättre än Azerbaijan, men de var en värdigvinnare. Hellre dom än Sverige, håller jag med om.
    Själv blev jag inte så förvånad över Finlands placering, det är en trend att vi kommer lågt ner.

    SvaraRadera
  2. SV. Tack så hemskt mycket :D:D:D

    SvaraRadera